Ohita navigointi ja haku
Verkkopalvelumme ei tue enää Internet Exploreria. Käytä sen sijaan Chrome, Edge, Firefox tai vastaavaa selainta nopeamman ja sujuvamman käytön varmistamiseksi. Öppna i Microsoft Edge

Palautukset

Verkkokauppapaketin palautuksesta tulee aina ilmoittaa verkkokaupalle kaupan antamien ohjeiden mukaisesti. Paketin noutamatta jättäminen tai palauttaminen ilman erillistä ilmoitusta ei riitä kaupan peruuttamiseksi.

Kuinka palautan paketin?

Mikäli paketin mukana on palautusosoitekortti, kiinnitä palautusosoitekortti paketin päälle. Varmista, että viivakoodi on helposti luettavissa tasaisella pinnalla. Voit palauttaa lähetyksen mihin tahansa PostNordin noutopisteeseen.

Mikäli et saanut vastaanottamasi paketin mukana palautusosoitekorttia, ota aina yhteyttä paketin lähettäjään palautusohjeiden saamiseksi.

Kuinka palautan paketin pakettiautomaattiin?


Palautuslähetyksessä tulee aina olla palautusosoitekortti, ilman sitä pakettia ei voida palauttaa pakettiautomaattiin. Jos alkuperäisen paketin mukana ei ollut palautuskorttia, ota yhteyttä tavaran lähettäneeseen yritykseen.

• Pakettiautomaatin näytöltä valitaan ensin ”Lähetä”
• Skannaa tai näppäile palautusosoitekortin viivakoodi näytön ohjeiden mukaan. Lopuksi valitse "OK".
• Valitse paketille sopivan kokoinen lokero. Näyttö kertoo, montako lokeroa eri kokoa on vapaana.
• Palautuksesta ei tulostu kuittia. Lähetyksen skannaaminen palautuksen yhteydessä toimii kuittauksena.
• Mikäli paketti ei mahdu lokeroon, paketin voi palauttaa muuhun noutopisteeseen.

Lähiboksi

PostNordin Lähiboksin kautta ei voi lähettää palautusta. Voit palauttaa Lähiboksiin saapuneet paketit minkä tahansa palvelupisteen kautta.

PostNordin sovelluksessa voit seurata myös palautuspaketin kulkua.