Tekninen asiakaspalvelu yritysasiakkaiden käyttöön
Järjestelmiin liittyvät kysymykset hoituvat jatkossa entistä näppärämmin, kun otamme käyttöön yritysasiakkaille suunnatun teknisen asiakaspalvelun. Tekniset asiantuntijamme palvelevat puhelimessa ja sähköpostilla arkisin kello 8–16.
– Uudistuksen tavoitteena on tarjota mahdollisimman laadukasta palvelua. Uskomme sen myös nopeuttavan vastauksen saamista, PostNordin asiakaspalvelusta vastaava Katarina Kangas sanoo.
Teknisen asiakaspalvelun puoleen voit kääntyä muun muassa tilaus- ja asiakasportaalia koskevissa kysymyksissä, kuten salasanan unohtuessa. Myös PostNordin mobiilisovellusta ja verkkosivuja koskevat kysymykset voit jatkossa ohjata tekniseen asiakaspalveluun.
Tekninen asiakaspalvelu vastaa puhelimitse tutussa yritysasiakaspalvelunumerossamme: 010 572 8333. Pääset suoraan järjestelmiä koskeviin ongelmatilanteisiin erikoistuneiden asiakaspalvelijoidemme juttusille valitsemalla puheluvalikosta numeron 3. Palvelua saat myös sähköpostilla osoitteesta yritykset.fi@postnord.com.
Teknisen asiakaspalvelun puhelin- ja sähköpostikanavat ovat avoinna arkisin kello 8–16. Yleinen asiakaspalvelumme palvelee edelleen normaalisti arkisin kello 7 alkaen. Katso tästä asiakaspalvelumme tarkemmat yhteystiedot.
Kangas rauhoittelee oikean kanavan valintaa epäröiviä asiakkaita.
– Ongelmatilanteessa voi aina ottaa yhteyttä yleiseen asiakaspalveluumme, oli kysymys tekninen tai ei. Ammattitaitoiset asiakaspalvelijamme ohjaavat puhelun tai sähköpostin tarvittaessa oikealle asiantuntijalle, Kangas toteaa.