Ohita navigointi ja haku
Verkkopalvelumme ei tue enää Internet Exploreria. Käytä sen sijaan Chrome, Edge, Firefox tai vastaavaa selainta nopeamman ja sujuvamman käytön varmistamiseksi. Öppna i Microsoft Edge

Saitko puhelun numerosta 0942550588?

PostNord soittaa robotiikan avulla toteutettuja puheluja asiakkailleen.

Kun saat soiton numerosta 09 4255 0588, automaattinen puhelinpalvelumme soittaa. Olemme ottaneet käyttöön automaattisen puhelinpalvelun, jotta voimme palvella asiakkaitamme entistä paremmin. 

Automatisoitujen puhelujen avulla pidämme huolta, että asiakkaamme saa parasta mahdollista palvelua. Puhelussa puhuu nauhoitettu aito myyjän ääni ja puhelun vastaanottaja voi valita puhelun aikana annettujen vaihtoehtojen avulla, kuinka puhelu etenee.
Voit olla yhteydessä myyntiimme tai tulla kätevästi asiakkaaksemme verkkopalvelussa.


Toteutamme puhelut On-Timen kanssa, joka on Pohjoismaiden johtava SaaS-palvelutarjoaja puheviestinnän automatisoinnissa.

"Puhelurobotiikan hyödyntämisen kestävä kehitys ja asiakaslähtöinen toiminta ovat toimintamme peruspilareita. Olemme ASML jäsenyritys ja teemme yhteistyötä Asiakkuusmarkkinointiliiton kanssa koko alan yleisten pelisääntöjen kehittämiseksi. Hyvänä esimerkkinä automaation hyödyntämisestä toimii PostNordin toimitusjohtaja Johanna Starckin robottipuhelu poikkeustilan toimintavarmuudesta. Yli 70% koki puhelun hyödylliseksi", kertoo On-Timen Customer Success Manager Mikko Kohonen.

 ”On ihana tehdä yhteistyötä PostNordin kanssa, koska jaamme yhtenevät asiakaslähtöiset arvot”

Lisätietoa robottipuheluista www.ontime.fi

 

Customer service