Muista päivittää verkkokaupan noutopistetiedot säännöllisesti
PostNordin noutopisteverkosto laajenee uusilla pakettiautomaateilla ja palvelupisteillä joka viikko. Jotta asiakkaanne saavat uudet noutopisteet käyttöönsä, on äärimmäisen tärkeää, että huolehditte noutopistetietojen ajantasaisuudesta omassa verkkokaupassanne.
Varmistathan verkkokauppanne teknisistä ratkaisuista vastaavalta henkilöltä, että verkkokaupan kassalla asiakkaillenne näkyvät noutopistevaihtoehdot päivittyvät päivittäin tai jos päivitys tapahtuu viikoittain, paras päivä tietojen päivitykseen on maanantai.
Järjestelmäratkaisustanne riippuen verkkokauppanne päivittää noutopistetiedot joko automaattisesti säännöllisin väliajoin tai ne tulee päivittää manuaalisesti.
Verkkokaupan noutopistetietojen säännöllinen päivittäminen on tärkeää, jotta asiakkaanne voi noutaa lähetyksensä hänelle parhaiten sopivasta noutopisteestä. Mikäli verkkokaupan noutopistetiedot eivät ole ajan tasalla, lähetyksen toimitus saattaa viivästyä tai se voi ohjautua eri noutopisteeseen kuin mihin vastaanottaja on paketin tilannut. Noutopistetietojen säännöllisellä päivittämisellä autatte meitä tarjoamaan asiakkaillenne parhaan mahdollisen verkkokauppakokemuksen.
Mikäli kaipaat lisätietoa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse numerossa 0105728333 (valikko 3).