Har du redan ett konto?
Om du redan har tillgång till kundportalen — klicka för att logga in
Vill du få bättre kontroll på dina leveranser, nöjdare kunder och bättre översikt på de brev och paket du skickar varje dag? Då är vår kundportal något för dig.
Hjälper dig hålla reda på alla dina försändelser.
Innehåller smarta verktyg som ger dig statistik och bra översikt.
Bättre kontroll ger lägre lagerkostnader.
Kunder som får bättre information från dig blir nöjdare vilket bidrar till färre returer.
Portalen innehåller smarta rapportverktyg som ger dig en bra översikt, utförlig statistik och god överblick över alla de försändelser som du skickar med oss.
En bättre kontroll över leveranserna minskar riskerna för returer från kunder, vilket i sin tur ger lägre lagerkostnader och bättre förståelse för hur, när och vart leveranser sker och var det krånglar.
Kundportalen hjälper både dig och dina kunder till en bättre och mer effektiv paketleverans. Dina logistikflöden blir helt enkelt smidigare och dina kunder nöjdare.
Här är några exempel på smarta funktioner du kan använda i portalen:
För att börja använda vår kundportal behöver du vara avtalskund.
Om du redan har tillgång till kundportalen — klicka för att logga in
Sök efter närmaste serviceplats med postnummer, stad eller adress och stad.
Serviceställeinformation