Hoppa över navigering och sök
Vi stöder inte längre Internet Explorer. Överväg att byta till Chrome, Edge, Firefox eller en liknande webbläsare för en snabbare och smidigare upplevelse. Öppna i Microsoft Edge

Kundservice för konsumentkunder

Här hittar du svar på de flesta av dina frågor och kundtjänstkanaler och kontaktuppgifter – vi betjänar dig gärna!

Med hjälp av mobilapplikationen sköter du det mesta

Läs mer och ladda ner appen

Du kan se statusen för ditt paket från försändelsens spårning

Gå till spårning av försändelser

Behöver du vår experts hjälp? Vi betjänar gärna. Välj den mest lämpliga kanalen för att kontakta dig nedan.

Skicka meddelandet endast en gång och endast i en kanal, vilket underlättar behandlingen av kundmeddelanden och förhindrar att tjänstekanalerna blir överbelastade. Vi kommer att svara på varje meddelande och hantera dem i kronologisk ordning. Nämn försändelsens spårningsnummer i ditt meddelande.

Vi betjänar även lördagar i december fram till jul.

Chat


Det enklaste sättet att hantera oss är via chatt. Chatten fungerar i PostNords mobilapplikation och där betjänar vi vardagar klockan 08.00–18.00.

Läs mer och ladda ner appen

Telefon

Via telefon betjänar vi på numret 060096616
pris för samtal 0,98€/min, tid i kö: lna/msa

Vi betjänar vardagar klockan 08.00–18.00.