Verkkokauppasi säästää aikaa ja rahaa
Digitaalinen palautusratkaisumme ei vaadi kehitystyötä ja on helppo ottaa käyttöön. Palautusratkaisumme avulla vapautat aikaa asiakaspalvelustasi, jonka ei tarvitse käsitellä palautuksia, vaan palautus hoituu palautussivuston kautta. Lähetyksiin ei tarvitse liittää paperista palautuslomaketta tai palautusosoitekorttia, sillä kaikki käsitellään digitaalisesti.
Haluatko tarjota asiakkaallesi saumattoman palautuskokemuksen? Hyvä palautusokemus voi myös lisätä kauppaa ja asiakasuskollisuutta.
Kokeile digitaalista palautusratkaisuamme maksutta kahden kuukauden ajan.
Näin palautusratkaisumme toimii
- Luomme verkkosivullesi valmiin palautussivun, joka on mukautettu tarpeittesi ja toiveidesi mukaiseksi.
- Linkität omista kanavistasi palautussivulle.
- Asiakkaasi täyttävät palautussivulla olevan lomakkeen ja saavat koodin palautusta varten.
- Asiakas saa palautusohjeet sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä.
- Asiakas vie palautuspaketin PostNordin palvelupisteen, jossa paketti otetaan vastaan ja tulostetaan palautusosoitekortti.
- Voit valita palvelun joko niin, että palvelun kautta voi palauttaa vain PostNordin toimittamia paketteja tai niin, että palautuksen voi tehdä PostNordin kautta riippumatta siitä, mitä toimittajaa käytettiin, kun tuote toimitettiin asiakkaalle.