Sopimusasiakkaiden asiakaspalvelu
Asiakasportaali ja chat

Asiakasportaalimme käyttäjänä voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun nopean ja maksuttoman chatin tai yhteydenottolomakkeen kautta.
Portaalissa voit myös varata kuljetuksen tai seurata lähetystesi tilaa.
Puhelin ja sähköposti

Puhelin 010 572 8333
Yritysnumeron puhelu- ja jonotushinnat:
Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh + 7,02 snt/min
Matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min
Palvelemme puhelimitse arkisin klo 7–17
Ilmoitetut puheluhinnat koskevat suomalaisesta liittymästä kotimaassa soitettuja puheluita.
Sähköposti: yritykset.fi@postnord.com
Oletko kuluttaja-asiakas ja etsitkö tietoa saapuvasta paketistasi? Siirry kuluttaja-asiakkaiden asiakaspalveluun tästä.