Asiakaspalvelu kuluttaja-asiakkaille
Mobiilisovelluksen avulla hoidat suurimman osan asioista
Lähetysten seurannasta näet pakettisi tilan
Paketti-Pasi osaa vastata yleisimpiin kysymyksiin
Löydät Paketti-Pasin sivun oikeasta alareunasta
Tarvitsetko kuitenkin asiantuntijamme apua? Palvelemme mielellämme. Valitse alta sinulle sopivin kanava yhteydenottoon.
Lähetäthän viestin vain yhden kerran ja vain yhdessä kanavassa, näin helpotat asiakasviestien käsittelyä ja estät palvelukanavien ruuhkautumisen. Vastaamme jokaiseen viestiin ja käsittelemme ne aikajärjestyksessä. Mainitse viestissäsi lähetyksen seurantanumero.
Paketteja liikkuu nyt todella paljon ja noutopisteet ovat paikka paikoin ruuhkautuneita. Paketti on voinut saapua seurannan mukaan jo noutopisteeseen, mutta jos sitä ei ole ehditty hyllyttää, siitä ei ole tullut saapumisilmoitusta, eikä pakettia vielä voi noutaa. Odotathan saapumisilmoituksen saapumista. Noudathan oman pakettisi ripeästi, jotta tilaa vapautuu uusille paketeille.
Palvelemme joulukuussa myös lauantaisin aina jouluun saakka.
Chat
Kätevimmin asioit kanssamme chatissa. Chat toimii PostNordin mobiilisovelluksessa ja palvelemme siellä arkipäivisin klo 8–18.
Lue lisää ja lataa mobiilisovellus
Puhelin
Puhelimitse palvelemme numerossa 060096616
puhelun hinta on 0,98 €/min, jonotusaika: pvm/mpm.
Palvelemme puhelimitse arkisin klo 8–18.
Ilmoitetut puheluhinnat koskevat suomalaisesta liittymästä kotimaassa soitettuja puheluita.