Ohita navigointi ja haku
Verkkopalvelumme ei tue enää Internet Exploreria. Käytä sen sijaan Chrome, Edge, Firefox tai vastaavaa selainta nopeamman ja sujuvamman käytön varmistamiseksi. Öppna i Microsoft Edge

Asiakaspalvelu kuluttaja-asiakkaille

Täältä löydät vastauksen useimpiin kysymyksiisi ja asiakaspalvelun kanavat ja yhteystiedot - palvelelemme mielellämme!

Mobiilisovelluksen avulla hoidat suurimman osan asioista

Lue lisää ja lataa sovellus

Lähetysten seurannasta näet pakettisi tilan

Siirry lähetysten seurantaan

Paketti-Pasi osaa vastata yleisimpiin kysymyksiin

Löydät Paketti-Pasin sivun oikeasta alareunasta

Tarvitsetko kuitenkin asiantuntijamme apua? Palvelemme mielellämme. Valitse alta sinulle sopivin kanava yhteydenottoon.

Lähetäthän viestin vain yhden kerran ja vain yhdessä kanavassa, näin helpotat asiakasviestien käsittelyä ja estät palvelukanavien ruuhkautumisen. Vastaamme jokaiseen viestiin ja käsittelemme ne aikajärjestyksessä. Mainitse viestissäsi lähetyksen seurantanumero.

Paketteja liikkuu nyt todella paljon ja noutopisteet ovat paikka paikoin ruuhkautuneita. Paketti on voinut saapua seurannan mukaan jo noutopisteeseen, mutta jos sitä ei ole ehditty hyllyttää, siitä ei ole tullut saapumisilmoitusta, eikä pakettia vielä voi noutaa. Odotathan saapumisilmoituksen saapumista. Noudathan oman pakettisi ripeästi, jotta tilaa vapautuu uusille paketeille.

Palvelemme joulukuussa myös lauantaisin aina jouluun saakka. 

Chat


Kätevimmin asioit kanssamme chatissa. Chat toimii PostNordin mobiilisovelluksessa ja palvelemme siellä arkipäivisin klo 8–18.

Lue lisää ja lataa mobiilisovellus 


 

 

Puhelin

Puhelimitse palvelemme numerossa 060096616
puhelun hinta on 0,98 €/min, jonotusaika: pvm/mpm.

Palvelemme puhelimitse arkisin klo 8–18.

Ilmoitetut puheluhinnat koskevat suomalaisesta liittymästä kotimaassa soitettuja puheluita.

Yleistä tietoa paketin vastaanottamisesta löydät täältä:

Paketin vastaanottaminen